Veel gestelde vragen / retouren

Veelgestelde vragen/retour pagina

Evervue:
Evervue België BVBA houd zich bezig met de distributie van deze producten in België. Evervue producten zijn kwaliteitsproducten die zich kenmerken door een unieke kwaliteit/prijsverhouding.

Hoe kan ik bestellen?
U kunt online bestellen via de website. U kunt de artikelen selecteren, verzendwijze en betaalwijze selecteren. Nadat u de bestelling verstuurd heeft krijgt u een orderbevestiging met een leveringsdatum van uw bestelling. Of u kunt ons een email sturen naar info@evervue.be en de artikelen doorgeven die u wenst te bestellen en wij zullen dan uw bestelling bevestigen.

Verzendkosten:
De verzendkosten van onze producten zijn gratis met uitzondering van alle accessoires.

Wat als ik niet tevreden ben met de bestelling?
Het is voor ons erg belangrijk dat u tevreden bent over uw aankoop. Als u niet tevreden bent over aankopen welke via onze website of via email zijn gedaan, kunt u binnen 14 dagen retourneren en dan zullen wij het aankoopbedrag en verzendkosten aan u terugbetalen. U dient wel de kosten van de retourzending aan ons te betalen. Deze 14 dagen bedenktijd geldt niet voor bedrijven die bij ons bestellen.

Hoe kan ik contact opnemen?
Wij kiezen er bewust voor de producten Evervue online aan te bieden en communicatie in beginsel via email te laten verlopen. info@evervue.be Hierdoor kunnen wij ten alle tijde u een complete en vakkundig antwoord en advies geven, terwijl wij onze kosten beperkt kunnen houden. Wij bieden het complete assortiment van Evervue en dat vraagt veel kennis van alle producten om een vakkundig antwoordt op eventuele vragen te kunnen geven.

Hoe kan ik de bestelling betalen?
Via IDEAL, Paypal betalingen tot maximaal Euro. 3000,- of onder rembours tijdens het bestelproces. Zodra wij uw bestelling ontvangen zullen wij u een orderbevestiging sturen met een geplande leveringsdatum. U kunt ook reserveren zonder aanbetaling. Enkele dagen voor de verzending kunt u betalen. Per bankoverschrijving, paypal of onder rembours.

Wat is de levertijd?
Hoewel wij veel artikelen op voorraad hebben, kan het voorkomen dat het door u bestelde product niet voorradig is. Wij zullen u daar dan over informeren. Meestal kunnen we dan binnen 2-3 weken leveren.

Klachtenafhandeling:
Indien u niet tevreden bent, of een klacht heeft over ons product, kunt u contact opnemen met ons via info@evervue.be u zult dan binnen 3 werkdagen van ons een bevestiging krijgen dat wij uw klacht ontvangen hebben en tevens zullen wij u voorstellen hoe wij de klacht willen oplossen.

Hoe zit het met de garantie?
Alle Evervue producten die bij ons worden gekocht door particulieren en bestemd zijn voor huishoudelijk gebruik zijn gewaarborgd met een garantie van 24 maanden op fabrieksfouten alleen bij huishoudelijk gebruik. Alle Evervue producten die bij ons worden gekocht door bedrijven zijn gewaarborgd met 12 maanden garantie op fabrieksfouten alleen bij huishoudelijk gebruik. De garantie houdt in dat de producten gerepareerd/vervangen zullen worden binnen de garantie periode. De klant dient zorg te dragen voor de verzending van het defecte product naar het door ons opgegeven adres in Nederland of België en dient deugdelijk verpakt te zijn. U bent verantwoordelijk voor retour verzending van het product naar ons. Transportschade is de verantwoordelijkheid van onze klanten en we raden ten zeerste aan om het product weer in te pakken zoals het geleverd is. Het gerepareerde/vervangen of gelijkwaardige product zal dan op onze kosten naar de klant geretourneerd worden. Indien er gebreken geconstateerd worden welke geen fabrieksfouten zijn dan kunnen er additionele kosten in rekening worden gebracht voor het inspecteren van het product. Op de afstandsbedieningen van de Evervue TV’s wordt geen garantie verstrekt. Onze producten worden sinds jaren in wereldwijd verkocht en worden dagelijks gebruikt door vele tevreden klanten. Als u een defect ondervindt stuur dan eerst een email naar info@evervue.be

Retourbeleid
Evervue producten gekocht door particulieren hebben een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Als u later verzendt, moet u een extra autorisatie bij ons aanvragen voordat u het product verzendt. Producten moeten compleet zijn, in nieuwe en ongebruikte staat en in originele verpakking met alle accessoires, en mogen geen gebruikssporen vertonen. (Als uw retour niet volledig is, kunnen we u mogelijk niet terugbetalen of kunnen wij kosten in rekening brengen voor herbehandeling). U bent verantwoordelijk voor retour verzending van het product naar ons. Transportschade is de verantwoordelijkheid van onze klanten en we raden ten zeerste aan om het product weer in te pakken zoals het geleverd is. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening. Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier. Producten die op maat zijn gemaakt komen niet in aanmerking voor ons restitutiebeleid. De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument. Het retourbeleid geldt niet voor bedrijven die bij ons een bestelling plaatsen.